torsdag 20. juni 2013

Sommeren er her og vi kan sette opp døren og la den friske
luften strømme inn sammen med solstrålene.
(Som selvfølgelig kommer fram nå)
 
 
 




På kjøkkenet har jeg funnet fram litt gult som kan lyse opp.
 
 
 
 
 
 
Det har vært veldig stille her på bloggen lenge, for her har hverdagene vært fylt opp med lekser, kjøring av barn +++. Vi har i tillegg vært mye ute og fartet og fått mange flotte opplevelser. De fin fatene fra Hay ble med hjem fra  Danmark i pinsen. Sommerfugelbilde har jeg laget selv og vasene er fra Kahler. Bildelistene har jeg kjøpt på Ikea.



GOD SOMMER TIL ALLE

Klem fra
Annfrid

14 kommentarer:

  1. Hei Annfrid
    Deilige friske gule detaljer på kjøkkenet ditt! Herlig!

    Innom for å ønske deg en finfin sommer.
    God klem Tonje

    SvarSlett
  2. Kjære Annfrid, takk for hyggelig tilbakemeldig på mitt siste innlegg. Ditt innlegg her var jo sommer fresht med det gule. Likte godt det siste bildet med gitaren;) God sommer!

    SvarSlett
  3. Så koselig pynt på hyllene dine :)
    Har kjøpt to sånne hylle jeg også, men ikke helt funnet hvor vi skal ha de enda.. ting tar tid av og til!
    Ha en flott helg :)
    - Ingrid

    SvarSlett
  4. Herlig med gult! Frisker sånn opp.
    Ønsker deg en fin fin sommer!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Hei du,og tusen takk for sist!
    Var så utrolig hyggelig å hilse på søte deg!
    Her blir det også lite blogging,mye å styre med fortiden:)
    Ble så fornøyd med den fine gaven jeg fikk av deg,nydelig:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Heisann!:)
    Dette er en ny blogg for meg. Du er sikker ein lokal blogger. Så fin blogg og fine bilder:))
    Så koselig hjem dere har, å masse flotte detaljer. :)
    Klem
    Ann Elin

    SvarSlett
  7. Så fine bilder og så herlige gule detaljer!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  8. Så herlige farger !! L i k e r !

    SvarSlett
  9. Så herlig med gule innslag,kjempefint og visst sola skinner inn så er det jo ekstra herlig:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Shadow Creation is the process to change the color of an image or video..Shadow Creation It means correcting the lighting, white color balance, red or blue color balance, so that the image looks more clear or natural

    SvarSlett
  11. Slot เว็บ ตรง มองดูไม่เสริมเติมกว่า PG SLOT 2022 เว็บของพวกเรา นําเสนอเกมสล็อตที่นานัปการซึ่งจะทําให้ท่านเพลินใจได้นานหลายชั่วโมง นี่เป็นคุณประโยชน์บางประการของการเล่นเกม

    SvarSlett
  12. พี จี สล็อต: พื้นฐานที่ต้องรู้ (PG SLOT) เป็นเกมคาสิโนออนไลน์ที่ให้การจำลองสถานการณ์และประสบการณ์ของคาสิโนที่มีชื่อเสียง ในรูปแบบ PG SLOT

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)