onsdag 26. januar 2011

Velkommen inn på vaskerommet.

Vaskerommet vårt er et flerbruksrom. Det brukes som inngang av ALLE som kommer til oss, det er garderobe, lager og vaskerom. Vi har fylt veggene med kjøkkenskaper fra IKEA og på en av veggen har vi en stor skyvedørsgarderobe i speil. Rommet er i utganspunktet ganske smalt, men disse speilene gir god romfølelse. Skapene skjuler også varmtvannstanken, sentralstøvsugeren, diverse apparaturer til gulvarmen og til ventilasjonsanlegget. Det får det hele til å se litt ryddigere ut. MEN jakker sko, treningstøy........ som ikke har utviklet bein til å gå på hjelper på for å få det  uryddig :-) I dag ser det ok ut, så da benyttet jeg anledningen til å knipse litt bilder.






Veggene er malte hvite og på gulvet har vi lagt et grått belegg. Min gode mann ville veldig gjerne ha fliser, men jeg er glad jeg fikk viljen her. Belegget er veldig enkelt å vaske og så trenger vi ikke passe på våte klær og sko.






Ha en fin kveld.
Hilsen Annfrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)