lørdag 12. februar 2011

Jenterommet

 Jenterommet har vært under litt forandring i det siste. Godjenta mi har gått fra å være ei lita jente, til ei litt større jente med nye interesser. Sammen med det forandres også rommet.

Expdit hyllen fra Ikea er genial til oppbevaring, her får vi plass til alt mulig slags ting som en ung jente trenger. Skuffene under sengen er også god lagringsplass.


Gardinen på jenterommet er sydd av et gammelt overleggslaken, som har vært i min manns familie lenge.
Han hadde det som dyne når han var liten, så jeg synes det er kjekt at det fortsatt er i bruk. 
Nytt!

Gammelt

På jenterommet er både gamle og nye ting.
Den fin gyngestolen fikk jeg til min 1års dag og har alltid stått på mitt rom, nå får den stå på hennes rom og er fortsatt i bruk. Den søte glassfiguren har vært min mor sin og skoene var de jenta mi stabbet rundt i den første sommeren hennes.



Ønsker alle en fin LØRDAG.

Du er verdifull

Klem fra Annfrid

5 kommentarer:

  1. Heisann!
    For et flott barnerom! Takk for fin inspirasjon, vi holder jo på å innrede nå :)

    Ang tulipanene bruker jeg litt over en teskje potetmel i vannet - helt genialt!

    Ønsker deg en strålende lørdag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Det var et fint jenterom! Kan tenke meg at hun trives her :) Den gamle gyngestolen var utrolig fin!! Artig med ting som går i arv.
    Ønsker deg en super morsdag -det fortjener du :)
    klem

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker å gi en award videre til deg! (du finner den inne på bloggen min) Artig hvis du tar utfordringen :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld -gratulerer med morsdagen!
    klem

    SvarSlett
  4. For et herlig jenterom. De forandrer seg stadig barna. Da er det greit å få litt forandringer etter interessene også ja. Forandring fryder! ;)
    Herlig blomsat og sjokolade du fikk til morsdagen da. Så koselig!

    SvarSlett
  5. Nydelig jenterom!
    Stilig at du kombinerer rosa og svart.

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)