tirsdag 22. mars 2011

Tal en venn tilrette i hemmelighet,
men ros ham overfor venner.
Leonardo da Vinci


Jeg kjøpte tulipaner til helgen, men vi dro på fjellet så de ble stående i garasjen for å stå kjølig.
I går glemte jeg dem, men i dag kom de inn i varmen:-)


Har fått litt dilla på små vaser, synes det er veldig fint og enkelt.




Det er kjekt å dele opp en blomsterbukett, så blir det friske blomster
på mer et bord i stua:-)

Takk for alle de fine kommentarene på tapeten i loftstua.

Du er verdifull!!

Klem fra
Annfrid

6 kommentarer:

  1. Så lekkert!
    Hva har du brukt samme med tulipanene? Bjørnegress, er det det det heter???
    Lekkert bilde av ungene dine forresten!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så kult det ble med de små vasene og de stråene imellom!:-)
    Kjempelurt å dele opp buketten - da pynter den så mye mer opp!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Så fint å ha tulipaner i mange små vaser:).
    Nydelig bilde av de små:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så nydelig de små vasene var også sette tulipaner i dem. Jeg elsker tulipaner, min favoritt. Pynter veldig opp slikt, fint! Så koselig at du tok titt innom bloggen din. Du har så mye nydeligt på bloggen din så jeg må følge deg også, hehe. Jeg elsker stilen din, masse hvitt, nydeligt! Også to kjempe søte barn du har! Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Så fint det var med tulipaner i små vaser:)

    Og fint visdomsord.

    Tapeten under her var kjempe stilig:)

    Ha en strålende onsdag:)

    W

    SvarSlett
  6. Så nydelig!! Skal ut å kjøpe tulipaner i dag :) Er så flott det bildet av barna dine - blir i godt humør hver gang jeg ser det :)

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)