onsdag 7. september 2011

Høsten har virkelig satt inn her hos oss, gradestokken synker, himmelen er
grå og regnet øser ned.
MEN det er deilig å sitte inne,



eller være ute med gode klær.




Dagene går så altfor fort og tiden strekker ikke til blogging. Ettermiddagen brukes til lekselesing, kjøring til fotball, turn, svømming, bursdag...............:-)




MEN jeg liker det,
liker å delta i lekselesingen være med på fotballtreningen og fotballkampen.
Kjøre og hente mine kjære "små" og deres venner.
VÆRE TIL STEDE



MEN,
 når kvelden kommer er det deilig å sitte i sofaen med PCen, se på TV eller kose seg sammen med venner. Mens de søte "små" ligger på lading, for å bli klar til morgendagens utfordringer.

Nyt øyeblikkene
som får deg til
 å SMILE.

En varm klem fra
Annfrid

5 kommentarer:

  1. For et fint innlegg. Nydelige bilder. jeg skjønner så godt hva du mener med denne tiden som ikke strekker til. Jeg har det helt likt om dagen.

    Det bilde med fuglene, hvor har du kjøpt det? Det var utrolig fint :O)

    Ha en fortsatt fin uke og tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg!

    Klem Carina

    SvarSlett
  2. FInt og lunt, akkurat slik høsten skal være!
    Ha en magisk dag.

    SvarSlett
  3. Nydelig hos deg - likte veldig god fuglebilet ditt!! Klem :)

    SvarSlett
  4. Så fint og koselig du har det!
    Kjenner meg igjen i kjøring til og fra aktiviteter, sånn går no dagan:)
    klem

    SvarSlett
  5. Fint du har det, Annfrid og flotte bilder!
    Hverdagene er travle, men jeg er enig, det er fint å få følge barna på aktivitetene deres
    Klem Tonje

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)