torsdag 1. september 2011

Småvaser

Igår mens jeg drev å vasket vaser for å sette i nye blomster, så slo det meg.
DU HAR DILLA PÅ SMÅVASER:-)


Fiducia som står i kjøkkenvinduet er min absolutte favoritt,  elsker de
enkle formene og samspillet mellom dem.



Men disse to er ikke så verst de heller.
Akkurat nå har alt keramikken fått æren av å pynte opp kjøkkenet.




Jeg var på Floriss og fikk med meg en bukett med nelliker til 79kroner.




Disse små nellikene er perfekte til å dele opp i MANGE små søte vaser.




De fleste er billige små vaser som har flyttet inn litt etter litt.
Men den liller krystallvasen har jeg fått av min kjære mens vi ennå bare var
kjærester. Så den har følgt meg ganske mange år etter hvert:-)
(Gidder ikke telle for da finner jeg bar nok en gang ut at årene går)




Det eneste  dumme med alle disse kjekke småvasen er rengjøringen.
Jeg pleier la dem stå med litt klorinvann i en stund for å drepe baseluskene.
Hvis det er noen som har andre lure tips til vasking av slike småvaser blir jeg glad.

Velkommen til nye følgere, det er så utrolig kjekt.

Klem fra
Annfrid

 

9 kommentarer:

  1. Kjempefine vasr!
    Jeg har også dilla på vaser!
    Elsker også å pynte opp med blomster, er så lite som skal til for å freshe opp litt.
    klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Nydelige vaser!
    Det er så stilfullt. Fiducia er lekker, ønsker meg den ja! Og jeg har vurdert Kählervasene selv...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Sååå lekkert!!! Himla skjønt med alle disse vasene.
    Elsker blomster:-)

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Så mange fine vaser, Annfrid!
    Det er ikke så mye som skal til for å pynte opp!

    Ønsker deg en flott helg!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Ja, den vasen er bare SÅ fin...
    Jeg har også dilla på vaser -og lysestaker og skjerf og fugler og... hi, hi.
    ha en strålende helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Jeg har også dilla på vaser...både store og små. Elsker vaser. Og fiducia står øvert på ønskelista.

    SvarSlett
  7. Jepp, du har dilla på vaser!!! ;-) Stilig

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)