lørdag 22. oktober 2011

Så var det helg igjen.............

Høstferien er over og hverdagen er her nok en gang. Her i huse vil sykdom ingen ende ta, i går måtte vi også avlyse Simen sin bursdag, for han var full av feber. Ganske kjedelig å stå opp til ferdig dekket bursdagsbord som bare måtte ryddes bort. Jeg hadde så vondt av han stakker. Men vi koste oss med pølser og gelé på kvelde:-)



I Lyngdal ligger butikken BaZaren med utrolig mye flott, ikke minst mange flotte designer møbler i kjelleren. Skulle gjerne ha handlet en stol eller to der:-)

I sommer holdt jeg lysestaken Kuben fra Lassen.copenhagen i hånden mer en en gang, så den sto høyt oppe på ønskelisten min. Og som dere ser ble den med hjem i høstferien sammen med hjorten fra House Doctor.


Er sååååå fornøyd.....




Høstferien gav også tid til litt strikking, så nå har to nye puter flyttet inn i sofaen.
 Den hvite er strikket med tre tråder bomullsgarn og den beige er strikket av stoff.  Begge har fått lin til bakstykke og dunputer fra IKEA inni.

.................

Først når havet er opprørt,
kaster det opp en musling med perler på stranden.

................

Ønsker alle en god helg og håper dere holdere dere friske.

Takk for alle de fine kommentarene, det er så kjekt å lese.
Jeg blir rett og slett GLAD.

Klem fra
Annfrid



8 kommentarer:

  1. stakars bursdagsgutten, ikke mye kjekt å vær syk på bursdagen, god bedring.
    Bazaren har jeg ennå ikke vært i, bare sett i nettbutikken, de har sååååå mye fint.
    Knallfine puter, du har vært effektiv i høstferien:).

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.

    Du får si gratulerer med dagen og god bedring på en gang til sønnen din. Det går nok fort over.

    For noen herlige puter du har strikket. Imponerende, rett og slett.

    Fortsatt god helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Uff, så kjedelig med sykdom. Ønsker dere god bedring. Kan tenke med det var en gutt som var lei seg når bursdagen måtte avlyses.

    De putene var utrolig stilige, bare synd jeg ikke kan strikke

    Ha en fin lørdagskveld

    Klem Birthe

    SvarSlett
  4. Elsker putene dine. Du er flink!
    Stakkar sjuk bursdagsgutt. God bedring!

    SvarSlett
  5. Så leit for bursdag gutten din...
    Håper det snart tar skutt på sykdommen hos dere. Og at gutten kan feires ;)
    Nydelige lysestaken...
    Og vet du hva? Putene du har strikket er jo knallfine!!! ;)
    Så flink du er...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. God bedring til han! Og flotte bilder:=) Klem klem

    SvarSlett
  7. Stakkar bursdagsgutten. God bedring til ham. Håper han kommer seg raskt! Likte veldig godt putene du har strikket! og lysestaken var kjempestilig!
    God søndagskveld til deg og dine
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Huffa meg, og stakkars dere! Ikke artig å være syk, nei. Og så syk at bursdagsfeiringen må avlyses da! Huff, huff, huff! GOD BEDRING!

    Endelig kom lysestaken ja!
    Den er så lekker! Jeg elsker min, og plasserer den forskjellige steder, for den passer liksom overalt:) Gjorde seg virkelig med en hjort til:)

    klemklem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)