torsdag 10. november 2011

LUE dilla...

Gjør det du tror på
og tro på det du gjør.
Alt annet er bortkastet energi og tid.
...............

Jeg er blitt god venn med symaskinen min i det siste.
Og noe av det kjekkeste jeg vet å sy er.....


LUER


Det er gjort på 1-2 -3
og er bare så
GØY!



Nå ligger det en god bunke ferdig sydde luer.
Noen blir julegaver og resten skal jeg gi til Julemessa:-)


Stoffene jeg har brukt har jeg bestilt på Stoff og stil.
Det er enkelt å bestille fra dem, billig og så er det deilig å bare få det hjem i posten.
Har et lite lager av ulike stoff som jeg har litt planer med.
Det var bare den tiden:-)


Kjempe kjekt å se at det kommer nye følger, dere er hjertelig velkomne.
Takk for at DU tittet innom.

Klem fra Annfrid

5 kommentarer:

  1. såå fine de var! holder på med julemesse produksjon selv her. Går litt treigt akkuratt nå ikveld. Holder på med skjerf produksjon, og DET TAR TID:) Er jo som alltid litt treigt ute også da...

    men lørdagen er her før jeg aner det, så her er det bare å henge i.

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine luer,
    kanskje jeg skal prøve meg på det?!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. SÅ mange fine luer!!!
    Flinka :-)
    Mange fine stoffer!

    Fin torsdag til deg :-)))
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine!

    Det er gøy med slike perioder når en er venn med symaskinen! Jeg har lite treff med min for tiden - det er så mye bry å rigge den til... Men kanskje vi får et venntreff, symaskinen og jeg, før jul? Ble iallefall inspirert! God helg!

    SvarSlett
  5. SÅ fine! Så flink du er!!

    Ønsker deg en glad helg!


    AW

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)