mandag 12. desember 2011

Adventskos!

Jeg har lyst å anbefale en kjekk julebok som der kan lese alene
 eller sammen med ungene.

Marias lille esel
av Gunhild Sehlin.

Jeg og Simen koser oss med den hver kveld nå i adventstide.
Vi er liksom blitt så glad i det lille eselet, som bar Maria  trygt til Betlehem.

 
....................................



Jeg har ikke så mye julepynt som må fram hvert år, men denne lille nissungen må fram
Den fikk jeg fra min oldemor når jeg var liten jente.

Velkommen til alle flotte nye følgere!
Dere gjør dette GØY!

 
Klem fra
Annfrid

2 kommentarer:

  1. Den historien er såå koselig!

    Ønsker deg og dine en fabelaktig ukesstart, håper dere får tid til litt førjulskos :) Jeg har siste innspurt på jobb, men det roer seg vel ned etterhvert tenker jeg/ håper jeg.

    Stor klem fra Maia
    Nala logrer og sender våte nesesuss!

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Takk for koselig hilsn, alltid hyggelig med nye følgere :o)
    Masse flotte bilder du har på bloggen din. Gleder meg veldig til å e resultatet på kjøkkenet ditt når det er ferdig.
    E jo så herlig med koselige historier i adventstiden, fine minner for ungene å ta med seg når de blir voksene :o)))
    Ønsker deg en super dag
    Klem :o)

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)