lørdag 3. desember 2011

I år er adventskalendern i en kurv, og det var et ønske fra Karianne.



Mor var jublende glad, for det var det jeg hadde hatt lyst til.
Men jeg ville ikke rokke ved tradisjonen om kalender på veggen,
hvis det var det de ønsket og hadde forventninger til.




Men i år har også jeg fått julekalender.
Karianne har pakket inn 24 små gaver til Mor.
Jeg blir litt rørt jeg, og her ser dere to av gavene jeg har fått.
Er det rart jeg blir glad?

Inni det fine kortet står det.
 Til Mor du er den beste. Klem fra Karinne.
Et morshjerte smelter


Ellers er det litt kaos i heimen, for stuegulvet er blitt kjøkkenskap:-)
Men i kveld er det juleverksted, pakkelek og god mat sammen med fantastiske "jenter"
GLEDER MEG!

Ønsker deg en fin helg og utrolig kjekt at du titter innom.


Klem fra
Annfrid


11 kommentarer:

  1. Så fantastisk å få en slik julekalender da!! Skjønner godt at morshjertet smelter:-)!
    Gleder meg til å se forvandlingen av kjøkkenet!

    God helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Heisann! Der var du jo :-) Prøvde meg med bare"minglede", men fikk liksom ikke den bloggen til å stemme med inntrykket jeg fikk av deg. Veldig kjekt å hilse på deg forresten!

    Kjempefint med pakker i kurv, og med matchende papir. Heldig du er som har fått kalender selv! Hadde definitivt blitt rørt av slike varme ord.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Åh så koselig :) Klart at ho mor også må få kalender! Kosa deg i kveld - det skal eg også gjera, eg er invitert i bursdag til ei god venninne og gleder meg veldig til det.

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Såååå snil jente du har:=) Sikkert velfortjent tenker jeg....og fine bilder du viser her, liker innpakningen.

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig med pakkekaleder i kurv! Vi har har det på jobben. hehe..
    Nydelige kaledergaver fra dattera di! Forstår godt at hjertet smelter!
    Klem m

    SvarSlett
  6. Å, så skjønn den jenta di er!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:-)) kjekt å treffe på Rogalandsbloggere.
    Skjønneste kortet du har fått da - smelt.

    Ønsker deg en flott dag

    Klem

    SvarSlett
  8. Heldig du er :)

    Jul er såå kos!

    Fineste kveld til deg.
    Her er det kos i sofakroken, før kveldstur med Nalahunden :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så koselig..også at de kommer med ønsker..))og ikke minst er så heldig å få det oppfylt..))
    Flink du, alltid en fryd å titte inn til deg..))

    Håper du koser deg i disse travel dager..)) phu....Klem

    SvarSlett
  10. Hei!
    Fant bloggen din etter at jeg så du var på bloggtreff.
    For en nydelig blogg!
    Du bor i Egersund sånn ca.?
    Foreldrene mine har hytte på Hellvik, og jeg er så glad i Egersund. Superkoselig!
    Så fantastisk å få kalenderen av datteren da, blir rørt bare av tanken jeg :)
    En god kveld ønskes fra Sandnes.
    KLEM

    SvarSlett
  11. Så herlig!! Skjønner at du blir glad av slike gode gåver :)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem Helene

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)