fredag 30. desember 2011

Og mer enn noe annet:
Vær tro
mot deg selv.



Tenk nå er nesten 2011 historie.
Det har vært et år med mange fine turer og gode opplevelser sammen med familien.




I dag var himmel helt blå og vinden hadde tatt en pause, så vi kokt solbærtoddy og kakao og puttet det i sekken sammen med julekaler og appelsiner.




Ungene har lekt og kost seg i skogen, mens jeg laget moseballer.
I posen min hadde jeg også lerkekvister med meg hjem. 
Alt dette skal få pryde nyttårsbordet i morgen.
(Nå ligger moesballene i frysebosen, så slipper vi ubudne gjester på bordet hi,hi...)




Nyttårsaften skal  feires her hjemme sammen med gode venner,
så i morgen skal jeg være kokk og pynte bord.
Gleder meg!!!


Takk for hyggelige kommentarer der flotte blogg damer!

Klem fra
Annfrid





7 kommentarer:

  1. så herlige bilder du tar:-)godt nytt bloggår til deg:-)

    SvarSlett
  2. Det så ut som en flott tur dere har vært på!

    Kos deg i morgen! Og takk for i år. :)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, ser ut som dere har hatt en fin tur i det flotte været idag :)

    Kos dere med nyttårsfeiring i morgen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine klare bilder! Ser ut som dere koste dere veldig :) Godt å komme seg ut litt -her har det blitt alt for lite utetid i jula.. Håper dere har hatt en fin jul, og at feiringen i morgen blir topp!
    Ønsker deg og dine alt godt i 2012! Jeg følger deg vidre på bloggen :)
    stor klem fra Hedda

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder du viser i dag! *LOVE*

    Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

    Vi blogges.
    klemklem

    SvarSlett
  6. Herlige turbilder..
    Ønsker dere en flott feiring i morgen!!
    Stor klem:)

    SvarSlett
  7. Hei! Så morro med ny følger! Jeg legger til deg også, dette så ut som en nydelig blogg:-)

    Klem fra meg

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)