torsdag 15. desember 2011

Trollhassel....

i taket på kjøkkenet.




Over spisebordet på kjøkkenet har det kommet opp en krokete og fin gren.
Den nydelige julepynten er fra Anne Black.






Du kan tro jeg var fornøyd når jeg åpnet gaven fra en av mine foreningsvenniner,
og fant disse fine figurene.
Takk, takk, takk.......!






Hun hadde vært å "snopt" litt på
Tingbø.



En nydelig julesang!

Du kan høre den her og bedømme selv:


 



Tusen takk for alle de fine kommentarene, jeg blir så glad.
Det gir både energi og glede.
TAKK!
Ønsker deg en fin torsdagkveld.

Klem fra
Annfrid

5 kommentarer:

  1. Nydelig grein og pynt! Så snille venninner du har :)

    Vakker julesang! Akkurat sånn julesang jeg liker å høre på! Så den har nå blitt spilt flere ganger allerede :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Annfrid:)Så vakker trollhassel med julepynt.Takk for koselig hilsen:)God helg.Klem kathrin

    SvarSlett
  3. Anne Black har så mye lekkert! Heldige deg som fikk gave. :)

    Hi, hi, så må jeg bare nevne for deg at det ikke heter trollhassel, men vrihassel. Jeg fikk en mail fra en eldre mann med visstnok det meste av kunnskap innen trær, bier og blomster. Han la ved to linker til og med. Ja, ja, jeg lærte da i alle fall noe den dagen også!

    Nyyydelig sang av Maria!

    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid!


    AW

    SvarSlett
  4. PG SLOT เครดิตฟรี 20 สล็อตสุดมัน เล่นง่าย แตกง่าย โปรดีๆ เด็ดๆ โบนัสมากมาย แจกกันแบบง่ายๆ แจกจริง ไม่ต้องแชร์ใดๆ ทั้งสิ้น ทุนน้อย ผลกำไรมากมาย ให้คุณได้รับกลับไปอย่างแน่นอน PG SLOT PG SLOT เครดิตฟรี 20

    SvarSlett
  5. หนึ่งบัญชีสามารถเล่นเกมส์ gคลับ ทั้งหมดได้ไม่ว่าคุณต้องการเล่นเกมส์อะไร สล็อต จีคลับ888 ก็เลือกแบรนด์เกมส์ออนไลน์ชั้นนำที่ดีที่สุดให้คุณได้เลือกเล่น ไม่ว่าจะเป็นคาสิโนสด สล็อต เกมส์ยิงปลาและเกมส์ไพ่ การเดิมพันทุกชนิดจะทำให้คุณตื่นเต้นด้วยวัตถุที่สวยงามและระบบที่ทันสมัยและสามารถตอบสนองความต้องการของคุณในรูปแบบต่าง ๆ gclub88888

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)