torsdag 8. mars 2012

Bloggtreff

Tenk nå er det bare en uke til det er bloggtreff hos Tonje,
 som er den flotte dama bak bloggen Dagdrømmeren.
Tenk at hun åpner hjemmet sitt for alle oss.
Tusen takk!



Det kommer nok til å bli en fabelaktiv kveld sammen med flotte damer:

Martha- Marthas lilleboble
Linnea- TreToEn
Hilde- Hildemor
Annfrid- Min glede
Mette - Fru R.
Ella- Ella
May Helen- Kronprinsessene.
Heidi- Takhøyde
Guro- Macmatre
Liv Astrid- Snuskebassa
Anne Marie- Hogstadvika
Anne Bente- Mrs Bell


Vi er så heldige å bli sponset med flotte goodiebager og premier til utlodning! Vi har også fått sponset engangsservice, tallerkener, bestikk, glass og kopper fra Staples. Tusen takk til alle som har jobbet for å hente inn premier og gaver til goodiebagene.
Og tusen hjertelig takk til våre sponsorer



Dette gleder jeg meg veldig til, og ikke minst til å treffe alle dere flotte bloggere.

Her er det litt stille for tiden..., du skjønner.
Dagene har litt for få timer, og kroppen trenger litt for mange timer søvn i løp av natten:-).

 Klem fra
Annfird




















5 kommentarer:

  1. Gleder meg jeg også!

    Du vant inne hos meg også... tror ikke du har gjort krav på det bare

    http://maiaslilleverden.blogspot.com/2012/03/fabelaktige-vinnere.html

    klem

    SvarSlett
  2. Heldige dere er:-)) Kan godt forstå at du gleder deg, ble forsein denne gangen men står som nummer 3 på ventelisten. Tror ikke helt at jeg kommer hi hi. Jeg er ikke på facebook, men vurderer sterkt om jeg ikke snart må lage meg en profil slik at jeg kan holde meg oppdatert.
    Ønsker deg en fortsatt flott kveld og en god helg i morgen.

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar! og for stemme.... Nydelig bilde i headingen din!

    SvarSlett
  4. Oi, det blir nok en koselig aften. Håper det dukker opp noen bilder etterhvert;)

    *God Helg*

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Gleder meg sånn! Blir så kjekt å treffe deg og alle de andre igjen. Takk for link :) (Og klart det var ok at du kopierte! :)
    Ja, døgnet har noen ganger for få timer. har ikke fått vært så aktiv å klikke innom blogger jeg heller i det siste, nesten som jeg får litt dårlig samvittighet, men det må vi jo ikke ha, tar det igjen når vi får muligheten :)
    Ønsker deg ei riktig god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)