onsdag 14. mars 2012

Jenterommet DEL 1

Så blir de stående disse tre:
Tro, håp og kjærlighet.
 Men størst blant dem er kjærligheten!



I helgen satte vi igang et lite prosjekt på jenterommet.
Tanken har ligget og godgjort seg, så nå var det endelig tid for å sette det ut i live.




Endeveggen er malt i gråfargen Buenos Aires, noe
jeg håpet ville gi en større romfølelse, og det ble det.



.
Hun har fått et par nye rosa puter(fra mor sitt putelager, hi,hi) og en grå skinnfell på sengen, og over sengen har jeg hengt opp et nytt bilde med kloke ord.
Favoritt kjolen har fått komme ut av skapet og er med å pynte opp.

Den andre enden av rommet skal dere få en titt på i morgen.
...
Takk til alle som titter innom og dere som legger igjen en hilsen,
 det er dere som gjør dette så koselig. Og

Klem fra
Annfrid 

34 kommentarer:

  1. Wow for et flott rom..likte fargen veldig godt... vi har et slikt prosjekt til høsten... gleder meg og tar til meg all inspirasjon jeg kan få..Tusen takk =))


    ha en fin uke

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Kjempefint!! Fornøyd jente tenker jeg!!
    Fin dag til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Nydelig jenterom!

    Gleder meg til å treffe deg og de andre i morgen :)

    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Utrulig flott!!! Grått og rosa er så fint sammen!! Min eldste datter ønsker en grå vegg...får se om vi får malt etterhvert :)
    nyt dagen
    klem Tove

    SvarSlett
  5. Et utrolig lunt, koselig og lekkert jenterom! Det grå og det rosa var vakkert sammen!

    Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
    klemklem

    SvarSlett

    SvarSlett
  6. Så koselig rom Annfrid! Her kunne eg godt hatt jenterom!
    Heldige jenta di!

    Gleder meg stort til å møte deg igjen i morgon!!

    Ha ein flott onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så fint det har blitt,ekstra kos med den skråveggen..Lunt og godt:)
    Kan tenke meg det er en frøken som er fornøyd med sitt nye rom!
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  8. Et nydelig jenterom! Jeg elsker grånyanser - i hvert fall inne. Kjempestilig ble rommet med finfine lyse rosa detaljer og mye hvitt. Jeg kan tenke meg prinsessen er fornøyd. :))

    Jeg ønsker det en god onsdag, Annfrid!

    SvarSlett
  9. Så fint rom! Vi pusset også opp barnerom i helgen. Grått der og - og jammen har ikke yngstemann lik seng som din datter:-) ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  10. Det blei kjempe fint! Grått vs Rosa er jo så delikat! : )

    SvarSlett
  11. Hei igjen:-) Vi malte i helgen og er allerede ferdige (nesten - litt stæsj gjenstår). La ut bilder om det på lørdag eller søndag. Og det er gutterom - jeg har to gutter - ingen jenter på meg:)

    SvarSlett
  12. Flotteste jenterommet!!!
    Heldige !!!
    Gleder meg til å møtes i morgen!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    Å, for en heldig jente som bor her ;))
    Lekkert!
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  14. HEldig hun jenta di altså!
    Rommet ble utrolig fint med den litt mørkere veggen

    Ha en deilig onsdag

    SvarSlett
  15. Nydelig det ble! Den gråfarven er så lekkert til det sarte rosa. :o)

    Ønsker deg en glad dag!


    AW

    SvarSlett
  16. Nydelig!
    Du har vunnet i min Give Away, fint om du kan sende meg adressen din på mail:
    camsandresen@gmail.com

    Ha en fin onsdag!

    klem
    Camilla

    SvarSlett
  17. Åh, for eit herlig jenterom! Der hadde eg kosa meg gitt :)

    Snakkast i morgon, Annfrid.

    Klem ELi

    SvarSlett
  18. For et herlig jenterom!!
    Søtt og tøft på en gang med den mørke veggen:)
    Her tipper jeg hun koser seg ja ♥

    SvarSlett
  19. Så koselig et rom! Og for en nydelig gråfarge ♥

    Ønsker deg en fin onsdagskveld :)

    SvarSlett
  20. Et nydelig rom!! Helt etter min smak :D
    På prinsessas rom er det enda rosa som gjelder. Mor gleder seg til den epoken er over ;)

    En fin onsdagskveld til deg!

    Klem

    SvarSlett
  21. Tusen takk for kommentarer på bloggen min:) Så flott jenterom!!! Jeg gleder meg til å innrede det nye barnerommet, og har begynt å få litt ideer til å fornye gutterommet... Men med mitt tempo så blir det nok ikke heeelt med det første. Så kjekt å kikke litt hos andre og plukke opp ideer. Grå vegg har jeg lyst å male der guttungen har blå nå..Vi får se! Fin onsdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  22. Så fint!! Knall flott grå farge, gleder meg til å se det når vi kommer hjem en tur.

    SvarSlett
  23. Så fint!! Knall flott grå farge, gleder meg til å se det når vi kommer hjem en tur.

    SvarSlett
  24. Så kjekt at du ville være med på give awayen min - lykke til! så flott jenterom, likte veldig godt fargen du har valgt. Gleder meg til å se resten.
    Ha en flott kveld

    Klemmer

    SvarSlett
  25. For et vakkert jenterom!
    Utrolig lekkert med gråvegger. Har noen av de vi å ;)

    Ha en herlig kveld!

    Nina

    SvarSlett
  26. Hei igjen :)

    Ikke noe stress, jeg koser meg. Nå er det bare å dekke bord i morgen, handle inn litt og lage i stand det jeg skulle. Gleder meg til i morgen
    vi sees
    Klem Tonje

    SvarSlett
  27. Kjempefint og det gjorde seg med den gråfargen på endeveggen!:)
    Rett og slett kjempefint:D

    Ha en finfin onsdagskveld!

    SvarSlett
  28. Så flott jenterom. Nå fikk jeg lyst til å rydde opp på våre to små jenterom også. Takk for inspirasjon. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  29. Hei! Hva heter gråfargen du har på veggen der? :) Marita

    SvarSlett
  30. Beklager.Så det stod nå, litt kjapp jeg! Utrolig fint rom :)

    SvarSlett
  31. Hei 😊 husker du hva fargen het? 😅🙈 kjempe fin farge 😊

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)