onsdag 28. mars 2012

Påske.......

Ja, nå nærmer det seg veldig påske og ferie.
Åååååå som jeg gleder meg!!!!





I dag har jeg litt påskepynt eller påskefarger fått komme inn i stua.






Sitroner og påskeliljer er blitt faste innslag til påske her i heimen. 

De små pippipene har også flyttet inn i dag.
Jeg betalte hele 1kr pr stk på Sfo sitt loppemarket på skolen i dag. 
"Hærlig"!





sitroner + lime = påske
Eller?

Med dette innlegget deltar jeg i POTRINAS påske utfordring.
Ta turen innom og bli inspirert.

Takk for alle koselige kommentarer, dere er så snille.
Jeg er veldig glad for at akkurat du stakk innom.

Du er unik!!!!

Klem fra
Annfrid



8 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så koselig påskepyntet hos deg! Sitron og lime var et artig og tøft innslag ;))
    Så mange flotte innlegg under her!!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad torsdag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Nydelige gule skatter ♥
    Og så herlige fuglene var:)
    For et kupp!!

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  3. For et kupp ja! :) Sitroner er jo litt påske det og, forsåvidt -i fargen iallefall;) hihi!

    SvarSlett
  4. Så fint du har pyntet med sitroner og lime, genial påskepynt. Tror jeg låner den ideen :o))
    Blir kos med påske. Gleder meg til herlige fjellturer
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  5. Frisk og frescht til påske hos deg, artig innslag med lime og sitron!!

    ha en fin påskeferie, Klem Anna

    SvarSlett
  6. Stilig med sitroner til pynt, fine bilder.
    Håper påske egget ditt blir stort.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  7. Så oppfriskende påskebilder du viser:))Gult er jo tross alt litt kult!
    fin fin dag til deg Annfrid..
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  8. Lurt med sitroner a gitt :-)) er dårlig på og påskepynte jeg. Servietter og påskeliljer pleier å holde :-))

    Ja alt for mye som frister hele tiden :-))

    Kos deg i påsken, gleder meg jeg også , klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)