onsdag 5. september 2012

STUA 3....
 
 



 
I denne delen av stua står det en stor deilig vinkelsofa i et lyst stoff.
Fargen her er for tiden blå, som er en stor favoritt hos meg.
 
 




Det er ikke så mye som er blått, men akkurat nok til å gi farge på tilværelsen. Putene i sofaen er i ulike stoffer, noe som jeg synes skaper liv og kontraster.
Noen har jeg laget og noen er kjøp ferdig.








Her har vi også en bildelist(noe jeg er veldig glad i). På listen står de fine blå "Rolf" lysestakene fra Freemover sammen med ulike rammer.
Bokstavbildene er laget av emballasjen til alfabet tallerken fra Arne Jacobsen.
De var så fine at jeg klarte ikke å kaste dem, å jammen kom de ikke til nytte,ti hi.
 
Som dere sikkert har forstått er stuen delt inn i tre soner.
Spisestue, tv-krok og en sofakrok.
 
Takk for alle tilbakemeldingene det er kjekt å lese det dere skriver.
Dere er bare skjønne!!:-)
 
....
Suksess gir deg mange ting,
men ikke den gode
indre følelsen
som kjærligheten
gir deg
..
 
Klem og gode ønsker fra
Annfrid

17 kommentarer:

  1. Hei Annfrid.
    Du har virkelig en koselig stue.
    Her kan nok gullrekken som starter på fredag nytes.
    Mange fine detaljer,m mugtail'koppene på bordet der var så søtt.
    God middag, her står røykefisken på kok, ungene elsker det.
    Stor klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Kjempefin stue du har altså!!
    Har tittet nedover på stue-innleggene dine,lekkert!!
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Så nydelig stue du har,knallfine:)
    Flotte detaljer!
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Kjempekoselige bilder :)
    Ha en fantastisk ettermiddag
    KLem

    SvarSlett
  5. Koseligste sofakroken ♥
    Ble kjempe stilig med bokstavene i rammene.
    Har noen bildelister selv. Så kjekt som det er :)

    Forelsket meg i den vasen med fuglen og kvisten altså. Så søt ♥
    Tror det er noe med meg og fugler :)

    Kos deg i sofakroken. Fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  6. love the pure simplicity of the room!

    michele

    SvarSlett
  7. Hei søte deg lenge siden sist:)
    Jeg har hatt en lang blogg ferie og da har det også gått utover bloggbesøk og kommentarer. Nå er hverdagen tilbake og nå tittes det rundt.
    Flotte bilder av fantastiske rom du viser.
    Vi blogges
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  8. Lekkert og gjennomført hos deg altså!! Ønsker deg en fortsatt super torsdag! :) Klemmer

    SvarSlett
  9. Så lekkert du har det hjemme hos deg :-) Kjempefin blogg du har, jeg titter innom igjen :-)

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Så utrolig lekker og gjennomført hjemme hos deg!!
    Ønsker deg en riktig fin fin helg;))
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Her hadde jeg slappet ordentlig av!
    Du har det nydelig Annfrid!

    Ønsker deg en deilig tirsdag

    SvarSlett
  12. KJempefin stue. Innbydende og fin! Flink du er.

    SvarSlett
  13. Kjempefint :-) skulle gjerne hatt sofaen :-))
    Har så lyst på lys sofa, men så er det det ene en det andre, også lommeboka da :-)!

    Skjønner dagene dine er hektiske :-) og snart
    Er det jul også :-)) klem

    SvarSlett
  14. Lurt å lage bilder av arne Jacobsen emballasje! De ble kjempe tøffe!! Så fint du har det !!
    God søndag !

    SvarSlett
  15. Ååå, så fint det sitatet var!!!

    SvarSlett
  16. Håper vi får se badet når det er ferdig da! Kjempespennende! :)

    SvarSlett
  17. Hei på deg.:) så fin sofa..jeg har så lyst på lys sofa..og prøver å overbevise min bedre halvdel.:) hvilke farge er det på deres ?

    Morsomt med bildene, jeg satt og rammet inn i hvite rammer i går, bla et hjerte i sanden.:) og noen med tekst jeg har mekka selv.:)) Ikke helt ferdig..de hadde ikke nok rammer på ikea i den str jeg skulle ha..typisk.:))

    Fortsatt god helg til deg og dine.:)

    KLEM

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)