onsdag 20. mars 2013

{TALLINN}

For en uke siden kom vi hjem fra en opplevelsesrik,
 koselig og kald langhelg i Tallinn.




Det var svigermor som spanderte tur på hele familien.  




Tusen takk, vi stor koste oss!



 Jeg hoppet rundt på krykker,
for jeg klarte å brekke den ene storetåen noen dager før avreise.
(En liten ulykke mens vi pusset opp stuen)







Siden jeg gikk med krykker var manne fotograf.
Men han og Simen sørget for at mor fikk noen blogg bilder,
så da tenkte jeg at dere måtte få se dem.














Tallinn er virkelig en flott middelalder by, men  også en storby med alt vi ønsker i 2013  
 Litt kaldt i mars, men med masse ull og tykke klær går det helt fint.

...
Takk til alle som titter innom.

Klem fra
Annfrid


10 kommentarer:

  1. Det så riktig koselig ut :) Kunne godt tenkt meg en tur dit en gang. Men blir nokk på sommeren :)

    SvarSlett
  2. Så herlig det såg ut sjølv om det nok var litt kaldt!herlig å bli spandert tur på:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Uff ja, det så litt kaldt ut..nå vil vi har vår. Men som du sier, det er bare å kle seg.

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, åpner det gav masse flotte opplevelser, har aldri vært der, men tror jeg må prøve det en gang med min kjære! Så dumt at du måtte gå på krykker da, uff jeg fikk litt ekstra medfølelse , jeg måtte gå på krykker hele ROMA turen vi hadde sist vår!! Får muskler av slikt!! Håper du har flotte dager selv om du har skadet deg!! Klem fra karianne

    SvarSlett
  5. Herlig! dit vil jeg også :) ser ut som en flott plass, og takk for så fine, fristende bilder du viser :)
    Innom i dag for å ønske deg en god påske - med gode, glade dager. mange klemmer herfra <3

    SvarSlett
  6. Hei søte du *smiler*

    Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

    Jeg håper tåa di er bra igjen. Fiine bilder!

    Håper du koser deg og har en finfin påske!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Hei skjønne deg

    Masse god påske til dere også! Nydelige bilder! Hørtes deilig ut med en slik tur! Stakkar deg da som brakk storetåa, håper du raskt blir bedre.

    Beklager at det har tatt så lang tid med støypingen. Pappa som skal ordne dette for meg sier at vi ikke kan støype så lenge det er frost. Stemmer det? Så fort frosten er over, skal vi bli ferdige og så tar jeg og barna en tur til deg for å levere det vi fikk lånet:)

    I påsken har vi fått to deilige dager på fjellet. Herlig! For et nydelig vær!

    God klem til deg
    Tonje

    SvarSlett
  8. Så hyggelig med familietur.:)) ser veldig koselig ut der.:))

    og uff da, tåa......:-((

    KLEM

    SvarSlett
  9. pg เว็บตรง ไม่ผ่านเอเย่นต์ สล็อต PG ที่มีเกมสล็อตให้ได้ทดลองเล่นสล็อตฟรี รวมถึงยังเป็นสล็อต เว็บใหญ่ pgslot รูปแบบใหม่ปัจจุบันนี้ของปี 2022 สล็อตแตกง่ายแม้ว่ามีทุนน้อย

    SvarSlett
  10. รับโบนัสpg เครดิตฟรี 100 บาท” มีสิ่งที่จำเป็นที่ต้องทำเพื่อรับโบนัสตามที่กำหนดไว้คือต้องสมัครสมาชิกกับเว็บไซต์ PG SLOT

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)