mandag 28. februar 2011

70 grader nord

Jeg har hatt noen flotte dager i Skoganvarre, stormen har herjet i nord men vi har hatt et fantastisk vær. Den første morgen våknet vi til -26grader, men det stoppet ikke oss for en helt fantastisk tur på vidda med snøskuter.

 Når vi kom opp på vidda og landskapet åpnet seg opp, kjente jeg hårene reise
seg på armen og tårene komme fram fra øyekroken. Det er noe av det vakreste jeg har sett.




Lillebror, meg og lillesøster





Vi hadde også noen flotte dager med ski på beina.




To flotte huskyer var også med på tur og jeg var så heldig å få drahjelp av den ene på skitur.
Det var kanon kjekt:-)


Takk for alle koselige kommentarer, det varmer.

PS!
Håndvarmerene kan du få kjøpt på nille til 20kr.



Klem fra Annfrid

5 kommentarer:

  1. Så flotte bilder!
    Kos deg masse videre på turen
    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder:)

    W

    SvarSlett
  3. Wow, ser helt fantastisk ut.
    Ser litt kaldt ut, men med varme klær så går det meste ;)

    Takk for koselig kommentar på bloggen min :)

    SvarSlett
  4. nydelige bilder. ser jo bare fantastisk ut!! ha en flott uke!! klem til deg

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)