tirsdag 22. februar 2011

Alene på tur

I dag driver jeg å pakker kofferten med masse varmt tøy, for i morgen skal jeg på tur til Banak i Finmark. Gleder meg utrolig masse til å oppleve den delen av Norge. Jeg skal ha noen fine dager sammen med min lillebror og lillesøster (selv om de ikke er så små lenger). Vi skal gå på ski, kjøre snøskuter og hundeslede. Tror det blir noen begivenhetsrike dager, men kanskje litt kaldt.


 Håper disse vil holde meg varm på beina.


 Denne sammen med masse ull skal holde kroppen varm.

Å med disse gode vottene blir jeg nok ikke kald på fingrene heller:-)
Har itillegg hamstret fotvarmere og håndvarmere.

Nå blir det nok stille her mens jeg nyter kalde late dager på vidda.

Takk for at du stakk innom.

Klem fra
Annfrid

8 kommentarer:

  1. Å, fine støvler, fin jakke og fine votter! Skulle gjerne ha hatt det selv! :)

    God tur!

    SvarSlett
  2. Så gøy - håper du får en fin tur :-) Ta gjerne litt bilder til bloggen underveis! :-)

    SvarSlett
  3. Så kjekt. Kos deg masse på turen. Nydelige sko!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Å, hørtes utrolig kjekt ut!
    Også så kjekt tur-følge og varme, fine ting du skal ha med deg...
    Ha en strålende tur-opplevelse.
    Klem

    SvarSlett
  5. Riktig god tur!! Kos deg masse!!
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  6. Så heldig du er som skal til finmark. har alltid hatt lyst til å reise dit, og skal de en gang. Er bare redd jeg kommer til å fryse ihjel ;s

    Men du, hvor har du kjøpt de håndvarmerene (de hjertene er vel det? og til gjennbruk?). Driver å kjøper sånne engang til barna for at de skal holde varmen, og det blir jo nokså dyrt i lengden.

    Goood tur, heldiggris:)

    Camilla

    SvarSlett
  7. Håper du koser deg masse!! Klem fra Livy

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)