lørdag 5. februar 2011

Et tips for å bevare kjøkkenbordet fint


 
For et år siden fikk vi nytt kjøkkenbord og stoler, men jeg fant veldig fort ut at hvit bord ikke er av det mest praktiske slaget. Særlig når borde brukes til leksearbeid, tegning, maling ...... så vi kom ikke utenom en voksduk. Men jeg hadde ikke lyst å alltid ha en heldekkende duk på bordet,  vi vurderte å kjøpe en glassplate som kunne beskytte bordet helt vi kom over gjennomsiktig voksduk. Vi fikk den hjem og skar den slik at den var like stor som bordet.  Utrolig praktisk, borde er fortsatt like fint og jeg slipper lange duker. Utenom de gangene jeg finner en stilig voksduk som jeg gjerne vil bruke bare fordi den er stilig:-)

Kjekt at du tittet innom hos meg.
 Ha en fin lørdag og huske du er unik og verdifull.
Klem fra Annfrid

PS!
 Takk for de fine kommentarene på forrige innlegg, det gleder:-)

2 kommentarer:

  1. Prosjektet mitt er en puff. Jeg er ikke den mest erfarne når det kommer til strikking, så det er spennende å se hvordan den blir. :)

    Fint å ha funnet bloggen din! God helg! :)

    SvarSlett
  2. Så smart triks. Vi har bare et billig hvitt bord fra Ikea og det er helt fantastisk lett å holde rent. Et supert bord til å bake på også, deigen slipper så lett, og en trenger nesten ikke bruke mel.

    Så fin stue dere har forresten.
    Ha en finfin helg!

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)