fredag 4. februar 2011

Grønne epler

Da var den fantastiske fredagen her igjen. Det er bare 7 dager mellom hver fredag,
men det er like fantastisk hver gang. Skapene er fylt opp med mat
 for en hel uke og chips og snop for en hel helg:-)
 I dag fant jeg ikke de blomstene jeg
ville ha så da måtte jeg
 finne på noe
 annet.



Den hvite steinen i bunnen er tatt med hjem fra vårt sommerparadis i Kroatia, Kamenjak. 

Nyt fredagskvelden det skal jeg.
Nå er det korslaget, is med varme bjørnebær og pepsi max.


Du er verdifull
hilsen Annfrid

4 kommentarer:

  1. Hei på deg:)
    For en supersjarmerende dekorasjon du hadde laget!
    Den likte jeg godt:)

    Og så kjekt at du vil følge meg videre:)
    Ha en god, forhåpentligvis avslappende helg<3

    Her venter jeg bare på at husbonden skal komme hjem med snop til meg;)Ingen fredda uten!
    Klem Christine/Pøbelen

    SvarSlett
  2. Nydelig dekor, Annfrid! Kreativt!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint :)
    Herlig med fredag ja...
    NYT helga.
    Klem

    SvarSlett
  4. så kreativ du er da! wow, det var jo kjempe stilig rett og slett:)

    Ha en velsignet fredag og flott helg:)

    Klem fra meg

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)