onsdag 2. februar 2011

Velkommen inn i stua.

Når vi flyttet inn her høsten 2008 tok vi bare med oss de gamle møblene og bestemte oss for å bo her en stund før vi fornyet oss. Har brukt mye tid på å tenke og planlegge  hvordan vi skulle ha det før vi tok det endelige valget. Jeg synes det er bedre å vente med å kjøpe og heller få alt på en gang , da er det letter å få en helhet i interiøret:-). Stua er forholdsvis stor, så vi trengte endel møbler for å fylle opp. Jeg valgte å lage tre soner i stua spisebord, tv og sofasone.

I dag får dere en titt i sofakroken.
Sofaen, borde, stolene og teppet kjøpte vi høsten 2010 og har til nå ikke angret på valgene. Vi gikk fra mørk til lys sofa og det var deilig. Det er faktisk lettere å holde den lyse sofaen fin enn det var med den mørke.



 Ønsker alle en fin kveld og takker for de fine kommentarene på forrige innlegg. Det er utrolig koselig med hyggelige kommentarer fra dere som er innom og titter her hos meg.

Klem fra Annfrid

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder du viser fra stua i dag! Jeg gleder meg til vi også får kjøpt oss ny sofa! -Din var veldig fin!! Gleder meg til å se resten av stua :)
    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag :)Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det.
    Flink du er :)
    Kjekt å se bilder fra stua de.
    Ha en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fantastisk at du la igjen kommentar hos meg, for da oppdaget jeg jo bloggen din!! Jeg liker den allerede!! Gleder meg til å følge deg:)

    her er heldigvis formen oppadstigende. iallefall for mor i huset:)

    Ønsker deg en flott siste rest av uken.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. kjempefin sofakrok
    lyst er deilig - helt sikkert.
    prikken over i'en var puta med knapp. :)
    Er den fra ferm living?

    god helg til deg
    hilsen
    Åpent hus

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)