torsdag 3. februar 2011

Fint og varmt

Endelig er skjerfet ferdig og det ble deilig.


Skjerfet er veldig enkelt å lage.
Jeg la opp 170m på p nr7 med garnet Alpa. Strikket perlestrikk til jeg hadde brukt opp to nøster. Til slutt sydde jeg sammen endene. 
FERDIG:-)


Gleder meg til å begynne å bruke det!
 Synes både det er fint med et slik skjerf og varmt. Noe som er bra for ei som både fryser lett og som liker å pynte seg:-)





I går startet jeg dagen med en deilig morgen tur på stranda, sammen med min fantastiske nabo. Det er så deilig å bare rusle på stranden mens dagen er på vei til å våkne sammen med en venninne, og bare prate i vei om alt og ingenting.  Hadde med meg kamera på turen og knipset litt morgenstemning, så her får dere en smak av morgenstemning selv om det nå går mot kveld.



HUSK DU ER VERDIFULL
Klem fra Annfrid


4 kommentarer:

  1. For et nydelig skjerf du hadde strikket, det så bare heilt herlig ut. Du tryller fram de lekkreste produkter med strikkepinnene dine:)
    Klem Bente.....

    SvarSlett
  2. Nydelig skjerf du har strikket!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så kjekt at du fant veien te meg da, så eg fant denna flotte bloggen din :o)
    Det aller nydeligaste bildet i headeren din, og strikke kan du og ser eg ;o)

    Ha ei aldeles strålande helg med dine :o)

    SvarSlett
  4. Kjempefint skjerf (eller hals?) og nydelig strand. Kunne ligne litt på en av strendene her i Mandal.Deilig å bo et sted med strender, det er jo ikke alle forundt her i vårt langstrakte land.

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)