torsdag 27. oktober 2011

Hjort....

Ja, jeg har lagt min elsk på hjorten,
(mannen i huset bare rister på hode og kaller det bestemor nips)
Han har ikke peiling, ikke sant?




Puten har jeg sydd av et kjøkkenhånkle fra By nord,
Love it!

Ensomhet og følelsen av å være uønsket
er den verste formen
for fattigdom.

Et litt trist visdomsord, men jeg synes det er viktig å ta med seg og tenke på.

Takk for de fine orden og
 gratulasjonene til
Simen.


Kjekt at akkurat du tittet innom.
Klem fra
Annfrid



9 kommentarer:

  1. Heilt enig, han har ikkje peiling. hihi. Men laga betong-benk, DET kan han ;) Fin puta!, trur eg òg snart må få meg eit slik håndkle i hus. Får jo ikkje mindre lyst på det nå. Håpar dykk får ei fin helg - når den kjem. Her blir det ikkje helg før lørdag kl 3. Men til gjengjeld tar eg helg allereie igjen på onsdag :D

    SvarSlett
  2. Jeg hadde ikke trodd det, men jeg synes noe hjort i interiøret er kjempestilig. Veldig fin pute :)

    Ha en fin kveld.

    Lise

    SvarSlett
  3. Nei, han har ikke peiling. Hihi. Fint med hjort.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Nei - dette har han IKKE greie på!!! Bestemornips!!???
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Hehe!! Bestemorsnips ja, høres ut som noe mannen i huset hos meg også kunne ha sagt!! Nei de har virkelig ikke peiling, men hos oss er det meste greit så lenge jeg ikke rører tvbenken...! Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg. Koselig blogg du også, så jeg legger meg til som følger jeg!! Ha en finfin fredag :) Klem Pauline

    SvarSlett
  6. tøft..flink du...lurt å sy av håndklær.:)

    SvarSlett
  7. hjort er digg. fine puta di!
    Kos deg med bestemor nips du, det er jo fint med litt slik også kan du si til han:)¨¨

    stor klem til deg

    SvarSlett
  8. Godt det er du og ikke mannen i huset som står for innredningen da ;) Nydelig hos deg!!!
    Ha en super helg
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. Mannfolk har ikke greie på sånt... Syns det var kjempefint jeg! Og så flink du er som syr egne puter!!
    HA en kos helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)