fredag 28. oktober 2011

Tiden strekker til for den som bruker den.
Leonardo da Vinci

Endelig er det helg etter en litt uvanlig travel uke. Har hatt noe på programmet i tillegg til det vanlige hver dag, så nå er det ekstra deilig å kunne ta helg.
Men helgen er fylt opp med bursdags feiring, så jeg må vel snart komme igang med å bake kaker og å vaske huset.


Men først skal dere få en titt på en nydelig t-lysholder.

................



Den er laget av den danske designeren Anna Carina Dahl.
Jeg falt for den første gang jeg så den, så nå har jeg gått og ventet på at de skulle få den inn hos
Tingbø igjen.

Ta en titt HER så kanskje du også faller for alt det fine hun har laget.


God helg alle sammen og
velkommen til nye følgere og nye lesere.

DU er
UNIK!

Klem fra
Annfrid 


11 kommentarer:

  1. Den var kjempesøt - skjønner at du falt for denne!!!
    God helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  2. alt på det bilde var nydelig- likte godt den lysholderen :) Lykke til med bursdag- neste helg er det min tur... :)

    SvarSlett
  3. Lysestaken er kjempesøt! Vi har hatt den i to år nå - og tror faktisk vi har hatt den framme hele tida! Og fortsatt like fornøyde med den:) Anna Carin Dahl står for utrolig vakre ting!

    Ha en herlig helg!!

    SvarSlett
  4. så skjønn den var!
    du liker hort ja, da ville du likt noe jeg skal vise frem i neste uke :)

    SvarSlett
  5. Så søt den var! Kul når den lyste opp :)
    Ønsker deg og dine en god fredagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Den var kjempefin!!!!Hvor får man tak i den tro???
    God helg og takk for hyggelige ord hos meg:)

    SvarSlett
  7. Veldig fine bilder du viser, både telysholderen og komposisjonen av den og de andre tingene :) Jeg får forresten også "oppgitte sukk" fra mannen når jeg "drar i hus" nye ting, som han ofte synes er nips ;) Både hjort og reinsdyr har jeg lagt min elsk på i det siste, så det blir nok noen dyr med gevir i årets julepynt her! Ellers takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen, det setter jeg stor pris på :) Ha herlig bursdagshelg og forsinket gratulasjon til jubilanten! Klem

    SvarSlett
  8. Den var knallfine:)
    fin helg til dere
    Klem

    SvarSlett
  9. God helg til dere!! Og tusen takk for fin kommentar, det varmer!!

    SvarSlett
  10. ja du sier noe.:-)) søt til telysene.:-) de brenner vi en haug av om dagen.:-))

    ha en fin søndag.:)

    klem

    SvarSlett
  11. Heisann!
    Takk for koselig hilsen inne hos meg, alltid kjekt å oppdage nye blogger.
    Nydelige bilder du har, et koselig sted å være :)
    Disse lysglassene er bare lekre. Stod og holdt i de da vi var i Køben i fjor, men kjøpte ikke. Angret? Ja...godt en ny tur står på førjulsprogrammet ;)
    God søndag til deg!
    Klem Nina B

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)