torsdag 22. mars 2012

Tenk at...


Et lite frø blei sådd.
Det va ei kjærlighets-spira.
Så livskraftig og god tok du vandringen fatt.
Lite viste du då om alt du sko møta.
Beskytta og varm ved mammas hjerte du låg.


Tenk at du har blitt
så utrulig fine.
Tenk at du e min - ein del av meg.
Tenk at du har blitt
så utrulig goe.
Tenk at du e skapt ut av kjærlighet.


Ein dag va det tid
å gå frå mørket te lyset.
Et nytt liv tok te - men du va skapt just for det.
Og nå ligge du her tett ved pappas sitt hjerta.
Eg ska vokta deg igjennom alt det livet gir.
Av:
Kurt Johnny Haaland

L.O.V.E.   Y.O.U   
F.O.R.E.V.E.R!

Jeg synes denne teksten er så nydelig, rørende og talende.
Ta den til deg både mor og far.


 
God helg alle sammen.


   Klem fra
Annfrid

12 kommentarer:

  1. Vakre ord og nydelige bilder :)
    Ønsker deg en riktig god helg!!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Fantastisk!Jeg er helt rørt..Nydelige bilder av dine hjerteknusere:))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  3. Så fine ord. Og nydelige ungar. Hu var nå bra lik mammaen sin ;-) God helg <3

    SvarSlett
  4. Nydelig tekst!!!
    god natt

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Så koselig innlegg! Riktig god helg til deg og dine! :)
    klem

    SvarSlett
  6. Hei.

    Fine bilder du har tatt.

    Jeg må bare kommentere jenterommet. Det er sååå fint. Elsker farger og detaljer. Godt gjennomført.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Herlige bilder du viser va barna dine! Så skjønne :)
    God helg til deg og dine!
    -Nina

    SvarSlett
  8. Nydelig teksst og bilder!!
    Fin fredag til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  9. Flotte bilder av nydelige barn:)
    Og en herlig tekst ♥

    SvarSlett
  10. Åååå så fine ord og nydelig nydelige bilder av dine søte små :o)
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig tekst, og utrolige flotte bilder av barna :) Ønsker dere en flott helg! Nyt den! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  12. Herlig og rørende tekst og bilder;) Håper dere koste dere i Warsawa...

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)