tirsdag 20. mars 2012

BLOGGTREFF!!!!

Torsdag 15.mars 2012 var en fantastisk blogg kveld her i Rogaland. 30 flotte damer var samlet hjemme hos Tonje med bloggen Dagdrømmeren.
Vi koste oss med deilig mat som alle hadde bidratt med.


På alle stolene sto det en fantastisk goodiebage som var fylt opp med flotte gaver.




 
Etter et par timer fylte vi opp bilene og dro for å besøke  butikken Den franske landstil på Madla. Her fikk vi en fantastisk velkomst, deilig mat, motevisning, 30% på alle varene og århundrets goodiebage.




 
Goodiebagen fra Den franske landstil inneholdt lyslykter fra udsen, sjal fra Cream, among the star sjal fra Rosenvinge, skål fra Country Collection, pukka te fra M Willumsen, ur og handlenett fra Lisbeth Dahl, kokosnøtt-lys, kort, notatbok og skilt fra Lea, mango fandango lys fra 2 i spann, såpe og duflys fra Durance , mango butter cream gave fra Chic Antiqe.
og duflys fra Love is green


Kvelden ble avsluttet med kaker, kaffi, pepsi max og enda flere flotte gaver hjemme hos Tonje.




En spesielt stor takk til Tonje som åpnet hjemmet sitt for oss, Maia for alle de flotte gavene hun hadde med, Den franske landstil, alle som sponset gaver(HER kan du se alle de flotte sponsorne) og sist men ikke minst til alle som var med på gjøre det til en FANTASTISK kveld.


Stor klem fra
Annfrid

17 kommentarer:

  1. hørtes veldig kjekt ut
    har aldri selv vært
    få bloggere i området mitt ser det ut til :(
    kanskje jeg får hive meg på sammen med dere neste gang :)


    Hei
    Isj – synd å høre at de blingsa med gava
    Da må jeg spore opp den andre vinneren og få dere til å bytte.
    Beklager lang ventetid og rot
    (fra premie-giveren)

    -g

    SvarSlett
  2. Ser ut som en kjempe koslig kveld ☺ må være så koslig å møte så mange kjekke blogg venniner på en plass ☺ Finfin kveld til deg ☺

    SvarSlett
  3. Jeg har virkelig gått glipp av tidenes treff!
    Men håper vi ses snart igjen :)
    Så fine bilder av jenterommet nedi her!!
    Klem m

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere hadde en fabelaktig kveld;)
    Så fantastisk jenterommet har blitt.
    Du har glemt å sende meg adressen din.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. Heldige dere, skjønner at denne kvelden var magisk ♥

    SvarSlett
  6. Wow, høres ut som en kjempeflott bloggtreff. Så gøy og koselig! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  7. Hei hei!
    Det var sååå koselig, en fantastisk kveld, og du er jo bare utrolig koselig og morsom!! Gleder meg til neste gang vi treffes :)
    Og du, for et flott jenterom under her, heldige jente du har :)
    Masse herlige tips, tror jeg legger noen på minnet :)
    Håper du koste deg på tur i helgen :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  8. Dette såg skikkelig koselig ut, og for noen godbiter dere fikk med dere : )

    finfin uke videre!

    SvarSlett
  9. Det ser ut som om dere hadde en veldig koselig kveld!
    Og alle de fine tingene dere fikk :)

    SvarSlett
  10. Ser og høres ut som om dere hadde en helt fantastisk kveld sammen!!! Kjempeflotte ting dere har fått også;-)
    På torsdag skal jeg og en bloggeveninne på TineK kundekveld på Ostehuset i Stavanger og gjett om jeg gleder meg!!!
    Ha en god natti natti

    Klem

    SvarSlett
  11. Og takk til deg for at du er den du er :-) me har det veldig kjekt i lag og du er veldig lett å snakke med. Gleder meg allerede til neste gong :-)

    SvarSlett
  12. Hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud, og sikke en masse sager I har fået med jer hjem.

    SvarSlett
  13. Det var helt utrolig! JEg kooosa meg :)

    Og du var om mulig enda koseligere, enda vakrere og enda mer hjertevarm en jeg forestilte meg!

    Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
    klemklem

    SvarSlett
  14. Hei på deg.
    Heldige dere ;))
    Høres helt fantastisk ut.
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  15. Så koselig!
    Dette ser jo kjempe kjekt ut:)
    Det er så gøy å møte folk i virkeligheten.

    Ha ein kjempe fin kveld!

    SvarSlett
  16. Dette var så gøy! Flotte bilder du hadde. Liker så godt den uroen hos den Franske Landstil. Kjekt å se bilde av den:)
    Hoho, morsomt bilde av meg i slutten der:)

    Herlig innlegg over!

    Ønsker deg ei riktig god helg
    God klem Tonje

    SvarSlett
  17. Glemte å spørre om det gikk fint med deg på vei hjem og tilbake igjen den kvelden. Og hadde du det fint på storbyferien?

    Klem igjen:)

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)