mandag 21. februar 2011

Tv-kroken.

På lørdag skinte solen og jeg fikk knipset litt bilder av tv-kroken vår.


Her er møblene valgt ut fra  våres lille families bruk. Uansett om vi har fått tv på kjøkkenet så blir maten med inn i stuen og da har vi konkludert med at skinn= praktisk.




Valget var veldig vanskelig for lysten sa lys stoff sofa, men fornuften sa svart skinn. Etter mange runder med meg selv gikk jeg for fornuften(sammen med min gode mannen).


I ettertid er jeg veldig glad for det, nå er det bare å ta en fille med vann og tørke over
og så er den like fin.


Et av argumentene mot svart sofa var at det kom til å bli så mørkt, men det har gått helt fint. Den store lyse sofaen er med på å lyse opp stuen,  men det hjelper også på at rommet er stort og åpent med mange vinduer.



I en tv-krok kommer vi vel ikke utenom et tv og med en mann i huset må det også noen
 høytaler til. Heldigvis er de ganske så små.



 Stressless Jazz er en fantastisk deilig stol å slappe av i og i tillegg synes
jeg den har et fint design.


Ønsker alle som er innom en fin kveld.

Husk!
DU ER VERDIFULL

Klem fra
Annfrid 




.

4 kommentarer:

  1. For ett herlig sted å kosa seg med tv og gode filmer:-)FINT!
    Linda - hjertehuset:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg! Jeg blir så glad!

    Jeg synes tv-kroken din er kjempefin! Skjønner godt at du valgte svart skinn. Det ville Supermannen også ha. Men nå har han fått kjellerstue med projektor, så da kan han ikke klage. Der står den gamle stoffsofaen vår, grå. Grått er genialt, da vises ikke alt grumset.

    Min største innvending mot skinnsofa er at jeg sovner i sofaen så ofte, og det er så klamt og lite delikat å sove på skinn;) Hehe...

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  3. Så koselig tvkrok dere har:)

    W

    SvarSlett
  4. deilig tv krok! med barn må man ta forhåndsregler. kjenner så altfor godt til det:) mater blir uansett med dit tv'n er:) så da må man bare vaske og støvsuge hele dagen lang!

    Fint har dere det iallefall! Deilig stol!!
    Klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)