onsdag 16. februar 2011

AWARD!!!
TUSEN TAKK til de flotte jentene Hedda med bloggen gode grunner og May Helen med bloggen  KROnPRINSESSENE, for awarden de begge har sendt videre til meg.
Jeg er utrolig glad for at dere tenkte på meg, det gleder veldig:-)


Med denne awarden følger også en utfordring om å fortelle 8 ting om meg selv og

Jeg er:
  • kjempe stolt av mine to barn og min snille mann
  • ordens menneske og rotekopp på samme tid
  • lykkelig når jeg får gå tur i skog og mark
  • begeistret for blogging
  • hekta på pepsi max
  • veldig glad i SNOP
  • glad i håndarbeid
  • en liten bokorm
å sende den videre til 8 STAILISH bloggs.

Jeg sender awarden sammen med utfordringen videre til de flott bloggene.

Der velger selv om dere vil svare på den, men ta den uasett som et tegn på at jeg setter STOR pris på de flotte bloggene deres:-)


Tusen takk for alle de flotte kommentarene som dere legger igjen og hjertelig velkommen
 til nye følgere. Dere er alle med på gjøre blogging veldig kjekt, faktisk hadde jeg aldri trodd at blogging kunne være så givende som det er.
TAKK!!!!!!


En blomst til alle som titter innom.


HUSK!
Du er verdifull.

Klem fra Annfrid

10 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med award:)

    W

    SvarSlett
  2. Så koselig at du tok utfordringen.
    Snop og pepsi max er visst litt oss to hi, hi.
    Du er verdifull du også.. :)
    Er blitt så glad i bloggen din.
    Klem

    SvarSlett
  3. Heihei!
    Tuuusen takk :) Selvfølgelig tar jeg imot! Så koselig du tenkte på meg :)
    Takk o takk!!
    Gøy å lese mer om deg da :) Jeg er hekta på Tab X-tra... egentlig no skikkelig drit ;)

    Stor klem Anette

    SvarSlett
  4. Tusen takk!!
    Den tar jeg selvfølgelig imot!!
    Kjempekoselig å bli satt pris på av andre bloggere!!

    Godt det er flere godtegriser der ute;-)
    Ha en herlig torsdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Så koselig! Jeg setter kjempe pris på den:) skal ta utfordringen, må bare tenke meg litt om!

    Liker veldig godt din blogg også! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Tusen takk for awarden, Annfrid!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig Annfrid!! Tuuusen takk:))Du er god du<3

    SvarSlett
  8. Tusen tusen takk for awardsen.. har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha aeards på bloggen min enda, menjeg tar uansett ordene fra deg til meg.. de varmer, og gjør det helt klart mye morsommere å blogge:) Koselig at du liker deg inne hos meg.

    Ha en fin fredag.

    klem fra camilla

    SvarSlett
  9. Tusen takk for awarden! Veldig stas :-))

    Håper du har en fin fredag
    Snøklem fra nord

    SvarSlett
  10. Hei & gratulerer m award!! Veldig fortjent-,du har en skjønn blogg som jg alltid er innom!! Så flink du har vært
    på rommet til din datter! Praktiske løsninger på alt utstyr! Flink du er!! Ha en nydelig helg og Kos deg m dine! God klem til deg

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)