fredag 18. februar 2011

Rosa bokser


Jeg var en snartur innom Kremmerhuset for en uke siden(ønsker meg den butikken her i vår lille by) og rev med meg disse to boksene til å ha på jenterommet. Ønsker meg igrunnen litt flere bokser og i litt forskjellige høyder, men det var kun to igjen når jeg var innom så da får det bli med dem for nå.


Boksene er fylt med glitter i den ene og bånd og blonder i den andre.


Hun har også fått våres gamle skohyller til å ha ark på.


 De små blanke kassene er fiskekrok bokser som er fylt med knapper, splittbinder i ulike former og farger, blomster, paljetter, hjerter ........


 har dere sikkert forståt at det er en hobbyglad jente som bor her:-)




Ønsker alle en fin fredagskveld.


Klem fra
Annfrid

7 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har. Første gang jeg er her inne, fant deg via til bloggen til Størstepia :) Kjempesøte rosa bokser du har funnet. Følger deg gjerne videre, og ønsker deg en riktig god helg. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du fant frem til Skolelyst og la igjen en hyggelig kommentar.
    Ser det kribler i kortlagingsfingrene mine når jeg ser alle disse flotte arkene:-)

    SvarSlett
  3. de var super søte! virkelig smart oppbevaring. jeg er så glad at kremmerhuset er her i nærheten!
    stadig innom der nemlig:)

    ha en super fin helg.
    klem

    SvarSlett
  4. Smart med skohyller som oppbevaring for ark. Kjekt med slike hobbysyssler. Koselig og fint rom.

    ha en finfin helg!

    SvarSlett
  5. Fine rosa boksene :) Så bra du fant meg, så fant jeg bloggen din også. Hit kommer jeg tilbake!

    Kan ikke skryte på meg å ha tatt LOVE-bildet selv, men satser på litt fotoknipsing i helga ;) Når man ikke har rukket det, så får man låne. hehe :)

    God helg til deg og dine.

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig!
    Kremmerhuset er en flott butikk!
    Tror på mange måter vi er heldige vi som bor i nærheten av Trondheim. Selv om jeg ofte kunne tenke meg å bo nærmere Oslo.

    Så koselige jenterom hjemme hos deg!
    Tusen takk for award! Du er en knupp!

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)