lørdag 19. februar 2011

Lørdag i heimen

I dag skinner sola inn stuevinduene og himmelen er helt blå, men det er iskaldt ute.
Den vinden ødelegger hele idyllen.


Vi har i dag bestemt oss for å pusse opp loftstuen. Det er et av de to rommene som står igjen etter at vi flyttet inn her. Tak, lister og vinduer skal males hvitt, veggene skal tapenseres og males hvite og til slutt skal vi legge parkett på gulvet. Vi har også et oppbevarings prosjekt der oppe. Det skal settes opp bokhyller, lages lure lagringsplaner til wii, playstation, dvder, spill.....

 


Gleder meg virkelig til dette er ferdig, for nå er det kaos på alle rommene opp:-)


Ønsker alle en fin lørdag.

Nå skal jeg på tapet jakt, for vi skal ha en vegg med en kontrast til det hvite.

Klem fra
Annfrid

PS!
Jeg setter utrolig pris på alle dere som legger igjen koselige kommentarer her,
 og velkommen til nye følgere.


6 kommentarer:

  1. Så fin stue du har:-)
    Lykke til med oppusings prosjektet og tapet jakten.
    Ha ein fin lørdag
    Linda - Hjertehuset:_)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så spennende! Jeg elsker slike prosjekter, planleggingen er jo nesten det artigste :-) Gleder meg til å følge med!

    Ønsker deg en fin lørdagskveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Så spennende!! Gleder meg til å se.
    Glemt å svare på garnet du lurte på. Jeg brukte 5-dobbel! tror jeg det var eskimo fra drops. Men jeg vet de har laget et garn til denne puffen nå. På pickles.no... tror jeg de selger!

    Ha en fin start på uken.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fin stue :)
    Og kjempekoselig blogg du har!

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Jippi. Der fant jeg en ny blogg som jeg skal følge med på fremover. Fant den via Hjemme hos meg.

    Ønsker deg en super start på uken:)

    SvarSlett
  6. Spennende med oppussing av loftstue. Blir kjekt å se fremgang og resultat.

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)