onsdag 6. april 2011

Kjekt å bli satt pris på:-)

Jeg har fått to awards fra to flotte damer. Linda med bloggen Hjertehuset og Andrea med bloggen  andrea. Det er utrolig kjekt at dere setter pris på min blogg.
Hørte på radioen her om dagen at blogging bare var tomt prat. Mye er nok tomprat, men er det ikke deilig med litt tomprat. Hverdagen krever fult fokus hele dagen både med bekymringer og gleder, Så jeg synes det er deilig å sette meg ned med pc og lese og se hva som har skjedd rundt om i bloggverden i løp av en dag.



Hvorfor startet du å blogge?
Jeg har fulgt med på flere blogger i ganske lang tid, og etterhvert begynte tanken å gro fram om at jeg kanskje kunne starte en blogg selv. Det skjedde ulike ting som gjorde at jeg lot bekymringene ta over kveldene mine. Så bloggingen har for meg vært en måte å få noe positivt å tenke på..

Hvilke blogger følger du?
Jeg har ganske stort spenn i hvilke blogger jeg følger. Men noen av mine favoritter er Dagdrømmeren som er drevet av Tonje, Gledelige tanker drevet av Anne Grete og Hegemors store, lille verden drevet av Hegemor. Det er tre forskjellige blogger, men  alle kan kunsten å skrive og å ta fine bilder.  Ellers så kan du bare se på blogglista mi for der er det bare flotte blogger:-).

Hva er favoritt fargen din?
På klær er blått min favoritt farge. Men på interiør er hvitt min favoritt farge, og slik skifter det hele tiden alt etter hva fargen skal være på:-)

Hva er favoritt filmen din?
Det er ikke så mye film jeg ser, men liker å lese ei god bok og se filmen i ettertid.

Hvilke land vil du besøke?
Det er vel ikke så mange land jeg ikke kunne tenke meg å besøke. Men øverst på lista står Mexico, sammen med familien min.

Hva er ditt favoritt make up merke?
I.d. Bare Escentuals.

Hva er ditt favoritt klesmerke?
Jeg har ulike favoritter alt etter hva klærne skal brukes til og hvem som skal bruke dem.
Til jenta mi- Pompdelux
Til gutten min- Name it til bukser og Zara til overdeler.
Til meg selv- Vila og Pluz.

Ditt må ha makeup produkt.
Maskara!!!

Favoritt parfyme?
Jeg bruker veldig lite parfyme pga jobben min. Og hver gang jeg prøver å finne en så ender jeg opp som Vinglepetter:-) Så jeg tar veldig gjerne imot tips.

5 ting i veska.
-Lommebok
-Mobil
-Kulepenn
-Lipgloss
-Nøkler
Ok, jeg vet det er kjedelig, men er ingen veske dame:-)

Nå har jeg fulgt to av tre regler med disse awardene, men jeg velger ikke å sende dem videre pga veldig mange har hatt dem.
Men til alle dere flotte blogg jenter, dere skulle hatt en award hver dag for jeg synes det er så kjekt å ta turen innom hos dere.


Klem fra
Annfrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)